äggfylla

Godmorgon

sicken jävla dag igår va.
fulla som jävla ägg.
har aldrig sätt Martina så där jävla full,
å då är det illa, hon är alltid jättefull.

å jag va!
vin säger jag bara, viiiiiin.
ja vi vet ju hur det brukar sluta med vin.

marina var rätt borta hon också asså.

kvällen började hemma hos mej,
med god mat å vin.

mamma joinade oss också på några mintu shotar.
gud vad mysigt det var igår!
måste göras om.

tonic och strög var även på listan.


men nu måste jag duscha av mej.
ska ut med skolan i skogen mellan 4 - 8.

ser man ju verkligen fram i mot idag...
eller inte.

men måste man så måste man.


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är inte alls jätte full.

Jag brukar faktist ta det lugnt ;);)

2009-05-13 @ 17:48:56
URL: http://tinabjorten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0