Åt helvete

Fy fan för denna jävla helvetes vecka.

Åå vilken dag! Jag är helt utmattad, igen!

 

Dagen började med att jag gick upp för sent.

Så det var bara att slänga på sej kläderna,

Svarta mjukis å svart tröja för det var blött på marken och jag har inga stänkskärmar på cykeln.

Drog till skolan för att göra det där helvetesprovet i fritid för funktionshindrade.

Gud vad jag hatar prov.

 

Sen bar det av till stan för att hitta en bh till balen och köpa lös ögonfransar, läggningsvätska osv.  drog hem till Malin också en stund å sen drog vi till Almås igen.

Det var arena kampen så en stor del av skolan stod utanför Almås och väntade på att marschera med trummor och allt till Borås arena.

 

 

 

 

Och vi hade största ”hejarklacken”.

Lät som fan gjorde vi också, fast vi förlora ändå. Haha ^^

 



(Snodde korten av Emmy)

 

Tyckte först att allt var rätt töntigt,

Men det var kul tillslut ^^

Blir alltid så arg när jag kollar på fotboll.

 

Efteråt drog jag och Malin hem till mig,

Satt i hennes löshår med microringar.

Helvete säger jag bara!

Skiten tog mej 3 timmar!

Och jag brukar sätta i löshår snabbt!

 

Så nu är jag här i min säng,

Lyssnar på bellas lullaby och slocknar snart.

Helvete jag vill ha nattliv igen!

Men är helt slut.

 

Och jag vill också ut idag!

Men jag är som sakt helt slut.

 

Gaaaah!

 

Och klänningsfanskapet ska vi inte ens tala om!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0