balen är räddad

Imorses när jag vaknade ,bakfull som få med darrande ben, mådde jag så jävla dåligt.

Jag skyller på Tabascon.

 

Försov mej också så jag hade 10 min på mej att slänga i mig frukost + att fixa mej.

Herre min skapare säger jag, men det gick.

Dagen ”outfit” bestod alltså av mjukis och keps. Haha

 

Men jag hade inget val för att tid på bum kl 11.

Snabbaste besöket hittills, tog mej endast 10 minuter!

Applåd? Majs klagar alltid på att jag brukar vara inne i minst 1 timme.

 

Självklart missar jag då Fristad bussen och får sitta en halvtimme i stan och vänta.

Skulle ju till Tosseryd och vara funktionär på klätter dagen.

Säkrade när folk klättrade, skrämde även upp dom lite. Hahaha

 

Efter det så drog jag till Fristad blåkläder och väntade på mamma.

Vi drog och letade efter tyg osv till min klänning.

Hittade skiten men tänker inte avslöja något ännu,

Ni får se när den är klar, haha ^^

 

Men kan tala om att den kommer att bli asfräck.

Fick jätte bra service i ”affär´n”

Kommer aldrig handla någon annan stans.

Hur jävla trevlig som helst är hon unga som jobbar där.

Vi kom faktiskt undan med tyg och tråd för under 300 kr.

Me like.

 

När vi väl hade fått tag på det så billigt så tänkte jag att jag faktiskt kunde unna mej skorna

 

 

Bilden gör dom återigen inte rättvisa.

 

Fick även andra ärenden uträttade så som att vi fixade studentskyltarna osv.

Frustrerad känner jag mej, jag fick inte se mitt kort!

 

Imorgon kommer majs hit i alla fall.

Hon måste hjälpa mej att gå in skorna.

Fan vad trånga dom är.

 

Man kan kalla Majs för min sko-in-gåare

Hon hjälper mej alltid att töja mina nya skor.

Eller föredrar du sko-töjjare Majsan?

 

 


Kommentarer
Postat av: majsis

du e cp ;)

2009-05-16 @ 00:47:00
URL: http://marejnis.blogg.se/
Postat av: majsis

å i din blogg låter de som om ja ha värsta big foot:sen.. HAALLÅÅ ALLIHOPA DE E VIVI SOM HAR FETA FÖTTER INTE JAG!!!!



;)

2009-05-16 @ 00:47:57
URL: http://marejnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0