bättre sent än aldrig

Halluuu

 

Idag har varit sista dagen i badkursen på badhuset

Fick äntligen tillfälle att använda min snygg bikini,

Nästa torsdag ska vi i väg på studieresa ^^

Vi ska till Jönköping på någon jävla grej.

Men det blir säkert kul.

 

Annars har jag bara pluggat idag.

Och dagen fortsätter nog så.

Visst låter det lite med bara en uppgift kvar.

Men den handlar ju om första – andra världskriget och kalla kriget.

Så den är rätt stor.

 

Den ska in nästa vecka och då har jag också ett stort naturkunskaps prov.

- som jag hatar!

 

Jag vet att det är något mer som jag ska göra,

Men kommer fan inte ihåg vad.

 

Nu ska jag i alla fall ta och flytta in skrivaren i mitt rum.

Upptäckte idag att den funkar.

Fick panik förut idag när jag skulle skriva ut mitt projektarbete hos Bea och det visar sig att hon inte har word.

Men efter mycket om och men så fixade jag min.

 

Så nu är projektarbetet inlämnat.

- bättre sent än aldrig, haha

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0