Here i go again

Hasse ,min lärare, sa att det var helt okej för mej att ta med mig Lady ut i skogen idag så att hon kunde springa lite.

Men det han inte säger är att det var tre klasser till där.

Lite irriterad blev jag, hade jag vetat det så hade jag inte tagit med henne.

Men där var jag och stackarn fick vara i vägen och vara kopplad hela tiden.

Tjuvsläppte henne lite bara, haha ^^

 

Sen det att jag kom hem tills nu har jag bara ätit, tagit ett snabb bad och sedan pluggat hela tiden.

Historian tar kål på mig.

Men måste man så måste man.

Jag kan leva livet sen om typ en månad.

 

Känner på mej att denna veckan kommer att bli lång.

Skola imorgon mellan 8-16.30

Sen apu på Tisdag, Onsdag och Torsdag

Och så ska jag vara funktionär på fredagens friluftsdag.

 

Mitt upp i allt ska jag hinna plugga och allt annat.

Önska mej lycka till känner jag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0