i salle-land

Kom precis hem från stan/knalle.
hittade bikinin ^^
å köpte lite annat skit också.

härligt att gååå.
fast vi fick skjuts hem, haha
majsan hade skoskav och mina sko tryckte på.

men vi gick iallafall dit.



var uppe hos Cia idag igen då min bubbla inte försvunnit.
hon beställde någon kräm till mig som skulle komma på måndag/tisdag.
hon är fan så jävla bra, tar verkligen hand om sina kunder!
ska fan aldrig gå till någon annan.

vi satt lite på orion också.
då får ju jag fågelskit i huvudet!
kände bara något som pluffsa till.
uuuuuuuuuush, fy fan vad äckligt.
så ska duscha snart.

ska bara plocka upp en till död sallis.
det går någon epidemi i salle-land, höhö.
men än så länge har iallafall inte benjamin eller huliganen stryckigt med.
hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0