Impulser

god mööörning
det va fullt upp hela dagen igår.

först var jag på almås dagen.
det var faktiskt kul och vi tog chansen att skämma ut oss.
tänkte att vafan vi slutar ändå snart.

så vi sjöng singstar i cafeterian och allt möjligt.

darr vivi skakade i hela kroppen, haha
hade på mig mina vita stövlar, dom är ju lite stora i skaftet.
hela stövlarna vibrerade. haha
samma sak med rösten.


sen drog jag och mötte Sanna i staden,
vi drog upp och kollade in pörsys tatuering och frågade cia lite om våra piercingar.
sen blev jag så sugen så piercing nr 3 är på plats.



jag har "ledsen-mun-navel" så kunde inte ta rakt på sidan,
det hade inte blivit snyggt.
å mina 2 "gamla" ser snea ut för att jag har för långa stavar i
+ en varbula ,eller va man nu ska kalla det, på ena sidan i nere piercingen.

näsh jag gillar't
tycker att det ser fräckt ut.

vi fortsatte att dra runt lite i stan efter det och sen drog vi till systemet.
gud så mycket folk det var där!
kön va ju typ runt hela affären.

efter det så bar det av hemmåt för att fylla på majs löshår.
mycket fint, men vi trodde ju inget annat heller. haha ^^
Det är kul när folk kommer fram och frågar vem som har gjort det osv.
alltid kul med beröm ^^


och igår blev det även utgång, endast me 'n' säään.
as kul tills vi kom till krogen.
vi skulle dratt med till privatfesten.


idag ska jag väll ligga här ett tag till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0