kjolen nästan kirrad

Nu är vi nästintill klara med kjolen också.

Känns skönt och allt blev helt enkelt mindre stressat också.

Har så mycket att göra dom närmaste dagarna.

Imorgon går jag i skolan mellan 8 – halv 5

Sen kom jag på att jag jobbar mellan kvart över 5 – halv 8

Så det blir nog inget att sy imorgon, mammi jobbar över till 6-7 imorgon också.

 

Mamma har nästan förstört klänningen..

hon säger att kjol tyget liknar ett visst par av hennes gardiner..

Morr

 

På tisdag har jag lovat att fixa Malins löshår,

Ska sätta i micro ringar. Har faktiskt aldrig använt mej av det men det blir bra.

Mamma säger att jag har en naturlig fallenhet för sådant.

Tror nog att det är sant. Kollar på hur man gör en gång eller så vet jag det bara sådär.

 

Och mitt upp i allt har jag massor av plugg och ska också hinna testa bal frissen och göra mina naglar.

 

Ännu en tuff vecka framför mig.

Ska försöka göra så mycket plugg som möjligt under skoltiden,

Dvs. på alla våra 100 långa raster.

Imorgon har jag typ håltimme i 3 timmar,

Det ända jag har mellan det är ett klf på 15-20 min.

Så imorgon ska jag försöka göra mina 3 undersökningar,

Om jag bara får dom i tid, lärarna är lite dryga med det.

 

Nu ska jag i alla fall försöka plugga till provet imorgon.

tjing

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0