kronofogdenshelvete

Gud vilket dåligt humör jag var på imorse.
för det första så har jag sååå jäävla dåligt morgon humör och jag hatar när det är folk hemma.
och sen så ringde vi kronofogde för att göra en uppdelnings plan så att dom inte skulle ta mina skattepengar som jag får tillbaka.
men dom sa att det inte spelar någon roll för dom tar dom ändå.
så då sa jag att då skulle jag minsan inte ha någon uppbetalningsplan heller!

funderar på att jobba svart resten av mitt liv.
jävla idiot kronofogd!
Tar dom mina skatte pengar så kan jag ju inte köpa mina horskor och min korsett.
jag bli vannsinig. ska ringa dom igen när jag kommer hem.
än är inte sista potäten satt!

Och mini vill att jag ska skriva att jag sitter här brevid honom nu.
så jaa. får la göra det då :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0