Lita går på luffen

Idag har jag varit på praktiken på badhuset.

Ska vara där imorgon också. Vilket betyder att jag måste gå upp kl 5 imorgon igen.

Gash, men det är bara imorgon kvar.

 

Men som sakt.

Lita var ju på äventyr igår.

Hon ramlade troligtvis ut genom mackans fönster och försvann.

Märkte inget förens vid halv 7.

Då gick jag ut och letade.

Eller aa vi, tack alla.

 

Hon måste ha ramlat ut vid halv 6.

För efter det såg vi henne inte å då drog jag och mamma till stan.

 

I min iver att hitta henne så överdrev jag lite.

Tryckte upp 120 papper med ”har ni sett min katt?” haha ^^

Å så en liten bild på sötnosen.

Satt upp alla på Kristineberg, haha.

 

Snacka om att gå till överdrift.

Men vafan, hon är min lilla bäbis.

 

När vi väl satt upp alla lappar och kom tillbaka till mitt hus så fick jag henne :)

Grannflickan satt utanför sin port med en skål med mjöl å en matbit i.

Undra om hon hade suttit där länge..

 

Så jävla gulliga barn jag har!

 

Lita är i alla fall hemma nu och har ett halsband på sej med telefonnummer i.

Ska öronmärka henne snart.

 

min bäbis :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0