mysig filmkväll

Halluuu

Idag har vi kollat på twilight filmen!

Känns som att jag är 14 igen då jag är helt lost på den serien.

Var bara tvungen att tigga till mig en filmkväll idag så att vi kunde hyra den ^^

Jag ääälskar alla fyra böckerna och nu filmen.

Höhö helt såld asså.

 

Vi såg whisper också.

Det skulle vara en thriller men jag tyckte att det mer var som en skräckis.

Vågade knappt kolla, haha ^^

 

Ska nog sätta på tredje filmen snart.

 

Känns konstigt att det är andra lördagen i rad som jag inte festar.

Tror att det är det som alla mina vänner gör idag.

Men man kan  inte alltid vara överallt, så ibland får man prioritera.

 

Men nu ska vi sätta på tredje filmen, va den nu hette.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Twilight är så bra!

2009-05-24 @ 12:59:30
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: Perc

ånej, pörsy har vart sober heeeela helgen :D

2009-05-24 @ 13:28:55
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0