Piercing

Halluu

 

Idag har jag och pörsy varit i stan.

Köpte oss en sallad på orion och satt oss i parken och käka.

Jävligt gött och mysigt.

Saknade alla snygga killar bara, haha ^^

 

Sen drog vi till knalle och sprang omkring som dårar med mammi.

Hittade ingenting utom en bakelse-badmössa, asg.

 

Då bar det av till stan och systemet

Köpte mej en sån där skruv till näsan eftersom jag alltid tappar dom vanliga böjda.

Tog oss kanske 20 min att sätta i och nu är min näsa helt svullen.

Den blir ju inte bättre av att vi tryckte i en nål i andra sidan.

 

Så jag har nu två piercade närborrar.

Det är najs.

 

Fattar inte vad det har blivit av mej på sistone.

Jag brukar ha jättehög smärtgräns.

Men detta va.. gud säger jag bara.

Först kändes de ingenting.

Men den sista minibiten va!

Var tvungen att ta mej ett glas vin asså.

 

Det är ändå lika bra att börja tidigt.

 

Men nu ska jag ta ut nålen.

tjing

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0