Pysselafton

Fan jag har haft en hel lugn helg ^^

Det var längesen det.

 

Mammi skickade ju som sakt iväg mej med ropade när hon fick problem.

Tror att jag får ta över skiten imorgon, hon har nog tröttnat.

Ja hon får inte riktigt ihop det, hon är som mig, vi båda hatar att gå efter mönster.

Så antigen tar jag över imorgon eller så gör vi en egen mall.

 

Har pysslat massor idag.

Inte bara med klänningen utan även med mitt fotoalbum.

 



 Detta är gamla bilder men batteriet på min kamera är slut.

Alltid mysigt med lite lugnt ibland.

 

Har även kollat på två filmer på tv.

American pie – band camp och naked mile

 

As grymma. Skrattar så jävla mycket åt dom idioterna.

 

Funderar på vad jag ska ta mej till nu,

Är så rastlös och borde egentligen plugga.

Men jag har fan ingen lust.

Ångrar att jag inte följde med Majs å dom till Varberg.

Supa och grill hade inte varit fel nu.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0