Skorna med stort S

Erkänn att ni har saknat mig igår ^^

Haha ja men jag hade praktik igår så jag var helt slut sen.

Orkade inte sätta mej vid datorn och vad skulle jag skriva som inte redan sakts lixom.

 

Idag har jag i alla fall varit i stan med pörsy.

Vi har vart på almås och hämtat mera arbeten, solat och kollat skor.

Jag hittat skorna med ett stort S.

 

 

 

 

Bilden gör dom inte rättvisa.

Jag tror att jag är kär.

Gillade inte gladiator eller gladiator inspirerade skor innan,

Men kolla klacken och ut formen.

Det är lite horskor aktigt.

 

Ska nog köpa dom imorgon. Jag älskar dom helt enkelt.

 

Min klänning har kommit idag också.

Ska hämta dom om en stund.

Måste bara slänga i mig något att äta.

 

Men nu får jag la lov att ringa Tina.

Hon har någon galen idé igen..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0