Smarta hjärnor

Halluu

Jag har inte dött, men jag är där i mot dötts trött.

Har varit uppe sen 10 och pysslat med klänningen osv.

 

Har även fixat min kavaj nu.

Ska ta kort på den sen men just nu är batteriet på laddning.

As najs blev den, men det visste vi ju redan ^^

 

Nu är vi nästintill klara med livet på klänningen.

Så mycket som vi kan göra utan kjolen i alla fall.

Om en stund ska vi börja med kjolen.

Mammi ville ha en paus först.

 

Och idag har jag faktiskt fått vara med,

Hon tycker att jag har smitit och inte hjälp till.

Men jag blev ju iväg skickad, haha.

Så nu hjälps vi åt med allt.

 

Vi har lagt ihop våra smarta hjärnor och gjort om hela mönstret.

Så det kommer bli as snyggt.

 

Eftersom ni inte får se den innan balen så kan jag ju komma med en liten ledtråd.

Kan tänka mej att en person är lite nyfiken om den läser detta.

Överdelen som vi är klara med nu är av svart/melerat ”orm skin”

As fräscht och coolt ^^

 

Nu ska jag tillbaka till sybordet.

Tjing

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha,ha ja jag är skitnyfiken...

Ska vi testa håruppsättningen imorgon eller har du fullt upp med klänningen? Slå en plinga.

Jag är helt övertygad om att det kommer vara den häftigaste balklänning De skådat på bra länge.

Kram

2009-05-17 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0