Tryckeri

Halluuu
försov mig i morses igen.
vaknade 10 över 12 och skulle möta Jonas i stan runt halv 1.
det va ju bara att slänga på sej kläder, trycka på kepsen på huvudet och gå.

vi drog till skolan för att få nya uppgifter till Historian
och sen drog jag ner till bilden för att trycka lite på en tröja, min kavaj och på papper.

kolla in tröjan.



tycker att det blev as bra.

min kavaj är kvar i bilden för att torka.
men såhär kommer det att se ut på baksidan



lattjade lite med olika färger på papper och såhär blev de.


kommer att göra något coolt med dom.
det är mycket grymmare när man ser dom i verkligheten då man ser alla nyans skiftningar.
men det blev bra ^^

om jag visste att det skulle vara såhär kul så hade jag valt media/tryck.


nu ska jag dra mej till stan med majsan och lady,
ska köpa en bikini då jag sätt två assnygga,
en zebra och en med amerikanska flaggan.
hoppas dom finns kvar, såg dom för ett tag sen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0