G

Halluuu
Sitter på denna jävla helvetes psykologi B lektion igen.
fick reda på att jag fick G+ på provet,
då missade jag ändå ett helt jävla perspektiv.
så det var ju bra ^^

Försöker förklarar begreppet monoaminer.
det står helt jävla tomt i huvudet och jag vet inte hur jag ska formulera mig.
så jag bestämde mej för att blogga lite istället ^^

Fick G i bilden idag också.
äntligen har jag fått i hop mina timmar.
så inga mer tidiga morgonar i bildsalen,
men därimot i naturkunskapen, gaah.
så efter nästa måndag så har jag G i naturkunskap också.


och fick reda på idag att jag bara har denna uppgiften i historia som jag redan fått,
sen prov på onsdag och så en till uppgift, sen har jag G där också.
tror att det är alla mina ämnen ^^


Idag ska jag upp till studion också.
Projektarbetet måste in nu.

får la fortsätta mitt arbete nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0