dryyyyg

Hey

Dag nummer 3 på denna förjävliga veckan.

Blev inte av att gå till arbetsförmedlingen idag, kände mej lite sjuk. Så gick till Maxi med Lady vid 10 (mamma körde oss tillbaka, haha) Sen gick jag och lag mej igen. Vaknade och sov om vartannat tills Sandra lyckades tjöta med mej till stan. Så vid 2 tog vi bussen till stan och käkade. Det var så mycket folk på Viskan så vi drog oss till Orion istället, där var det as lugnt och skönt – tills vi beställde. Då kom värsta pensionärs flocken in och vilket jävla kackel det var! Nästa pensionär som säger att vi ungdomar brötar kan fan fara och flyga. Det brukar inte ens vara så högljutt när vi festar. Men tänk er en stor jävla flock människor som hör dåligt (alltså pratar högre än normalt) och pratar i mun på varandra = ingen bra kombination.

Efter stan så var jag helt jävla slut men det var bara att hämta Lady och sen träffa Sarah och Ejva för en lång promenix. Till och med Sarah var slut efter den.

Sen dess har jag bara suttit här och mått dåligt. Känner mej helt jävla hängig och fryser som en idiot. Hoppas att jag mår bättre imorgon. Fast ändå inte för jag ska till idiot tandläkaren :( uuuuush.

 

Pörsy ringde från Spanien också :) åjaaaaaa me like!

 

Ne nu har detta fan tagit mej över 1 timme att skriva, haha^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0