fest

God morgon sunshine

Sovit gott?

 

Själv är jag rätt utmattad.

Efter idol igår så drog jag upp till Sandra och Anders som satt och drack uppe på Lurre. Vi spela kort och drack vin och drog senare ner till krogen – som förövrigt sög getpung.

träffade Sanna där nere som var askalas och tjyvade med sej korvgubbens pall. Fattar inte hur hon lyckades utan att bli upptäckt. Men det gjorde hon fan. Palljäveln hängde på ända tills vi kom till Lurre igen, genom Statoil och allt. Haha ^^

 

idag ska jag pallra mej till knalleland tillsammans med Carro och May. Måste ha något att ha på mej ikväll, är så trött på allt och det ska inte vara svart! Haha ^^ jag har en tendens att alltid köpa svart. Men Carro har fått order att stoppa mej om det inte har Wow-känsla. Då är det okej.

Efter knalleland så blir de hem och fixa sej, äta och lite så sen är vi bjudna på 19års fest på Puls. Blir rätt najs.

 

Men nu ska jag upp och äta och sen pysa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0