Första idol

Ärligt talat så är det här nog det första året som jag tycker att idol är bra.

Det är nog bara för att det inte är så jävla fjolligt i år, som typ kevin borg, darin osv. det är lixom grymma personer kvar. Calle, Mariette och Erik. Tove kan pysa ;D hoppas att hon åker ut idag. Egentligen hade det ju varit bäst om Mariette pös efter det. För hon har redan sitt på det torra. Jag hoppas att det blir Calle och Erik som är kvar i topp 2 och att Erik vinner sen. Men det känns lite som att Calle inte har lika mycket fans. Men vi märker hur det blir. Ut med Tove nu bara, även fast jag gillar henne egentligen.

 

Lite bilder från idag, slänger upp mer när jag får korten från Louise

 

 

 

 

Mycker sång och gap :D

 

 


Kommentarer
Postat av: percan

oooh! jag ska gifta mig med idol erik och lyssna pa hans ljuvliga stamma dagarna i anda :D

2009-11-29 @ 14:20:16
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0