gamla tider

Ännu en regning dag i Borås, det går mej på nerverna.

Få vi aldrig sol eller?

Eftersom vi tydligen inte får det så ska jag dra och sola med Carro kl 3, det slog mej här om dagen att jag är jävligt blek. Det ska bli gött, får ju ny energi av att sola. Känns det som i alla fall.

Sen ska vi dra till vårdcentralen så att hon får ta svajnflue sprutan. Jag har fortfarande ont i armen sen jag tog den. Men det är ingen idé att klaga, det går väll över snart.

Carro är så söt, kommer ihåg några av våra seriösa samtal:

 

Carro; TÄNKT OM VI INTE FÅR GÅ UPP I 2AN!?
Jag; Men Carro... vi går ju redan i 2an… :P
Carro; *ASG*

 

eller

 

Jonas; Vi har prov imorgon.
Carro; I vad då?
Jonas; Hälsopedagogik..
Jag; Vad handlar det om då?
Jonas Jag vet inte!
Jag; Plus att vi har en inlämning imorgon!!! och vi har haft typ
2,5 månader på oss att göra den å vem tror ni börjar idag? jo, jag....
Jonas; Den ska inte va inne förens på fredag.
Jag; Gött, då kan jag börja imorgon me den.
Carro; Den ska visst va inne imorgon!
Jag; Fan!
Jonas; nej den ska va inne på fredag!
Carro; Nej han sa till mej att den ska va inne imorgon!!!!!!!
Jonas; Vi har inte enns svenska imorgon..
Carro; Neheee.
Madde; Fan vilken seriös klass ni är...

 

så seriösa! dom gamla tiderna var grejer det.

 

vi har aldrig gjort något annat än garvat

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0