kroppsvärk

Hej

Idag ska jag jobba halv 4 – halv 10. jag har så ont i hela kroppen så att jag verkligen inte har lust. Inatt när jag bara sträckte på mej så fick jag så ont så jag vet inte ens hur jag ska förklara det. Det kändes typ som att någon tog tag i alla mina nerver i hela kroppen och drog ut dom ur kroppen och slog en knut. Jag kunde inte ens andas ett tag. Skit läskigt. Jag brukar ju få så med jämna mellan rum men då brukar jag vara tvungen att ligga i sängen hela dagen och inte kunna röra mej en millimeter utan att det blir så. Fast då kan jag åtminstone andas. Nu kunde jag ju inte andas och det gick över rätt snabbt. Men jag tror ändå att jag föredrar det andra. För detta var skitläskigt. Kände mej som en guldfisk på land. Ush

 

Ne nu ska jag ta hand om mej själv lite med bubbelbad, ansiktsmask osv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0