Laserdome

Hey Babes

Idag har varit en mycket bra dag.

Allt började med att jag försov mej och bara fick slänga på mej mjukis och springa i väg till arbetsförmedlingen – okej, det va kanske inte så bra.

Men sen drog jag hem, duschade och fixade i ordning mej och drog ner till stan igen med Bea för att dra förbi kronofogden för att fixa upp min skuld. Vilket i o för sej inte gick men skit samma. Efter fogden blev Bea fikasugen så vi drog oss till Orion för lite äppelpaj och annat gottigt.

På väg hem så funderade vi på vad fan vi skulle göra. Då kommer Bea på den ljuvliga idén att vi kan spela Laserdome. Så när vi satt där och väntade på att dom skulle öppna så kom två pöjkar och så spelade vi tillsammans med dom. Kass som jag är så blev min röv ordentligt kickad. Haha jag kom bara trea. men jag var i alla fall inte sist. Men min statistik var bättre än Beas och hon var tvåa. Jaja jag fattar inte sånt ändå. Jag har inte varit inne där på as länge (3 år, men vem räknar? Haha) så jag visste inte att dom hade fått in lite spel, så det blev några låtar på ”dansmattan” för mig medan Bea körde lite bilspel. Verkligen längesen jag dansade på en sån. Men roligt är det, har för mej att jag var lite duktig förut. Men idag var det mest skratt. Haha ^^,

Liiiiiiiiite varm man var sen, adrenalinet pumpar ju för fullt inne på banan. Jag blir alltid heeeelt uppe i varv innan och precis i början. Blir helt flamsig. Det är ju så jävla kul! Får snart göras om igen.

 

 

Sen gjorde vi väll lite annat resten av dagen och på kvällen kollade vi lite film och flötade rejält. Chirre, dirre, cola och massa godis. Fy fan så göttigt.

 

 

Jag har känt mej rätt filosofisk dom senaste dagarna.

Idag när jag gick där till stan i ordning gjord så kom jag att tänka på vilken kontrast det är för mej att gå omkring i mjukis eller fixad.

-         För när jag gick till arbetsförmedlingen på morgonen så hade jag ju bara slängt på mig något och knappt satt upp håret ens. Då gick jag med tyngre steg och sakade ihop lite. Kände mej konstig på något vis, kan inte förklara det bättre men kände mej inte som gamla goa Vivsan i alla fall.

-         Men sen när jag hade varit hemma och duschat så gick jag där rak i ryggen, med huvudet högt, med min ”speciella” gångstil och kände mej som att jag rockade världen. (vilket jag iofs gör)

 

Hur kan det vara sådan skillnad tänkte jag? för det är ju inte så att jag känner mej ful utan smink, Jag trivs att vara helt naturelle. Funderar faktiskt fortfarande på den frågan.. det är som att jag blir mer tjejigare (kvinnligare?) när jag har stövlar på mej, även om det inte är klack på stövlarna. Eller så beror det på mitt ljuvliga och älskade rööööda läppstift, haha

 

Morgonens känsla kan visserligen bero på att jag var hur trött som helst efter bara några timmars sömn. Jaja jag vet inte och just nu är jag jätte trött så ska redan krypa ner i sängen och försöka sova.

 


Kommentarer
Postat av: Bäffs

Statistiken hot o dit , JAG kom tvåa så äre bara hahaha :D jag hade ju mer poäng än dig , hade antagligen träffat mer på magen :) , det var skoj iallafall :P

2009-11-12 @ 00:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0