ni saknar mej ;D

Nu är det snart en vecka sen jag blogga ;D orkar inte.

Har inte så stor koll på vad jag har gjort. Har haft en vit helg faktiskt, även om jag bara ” tar flaskan och super ner mig” enligt vissa, riktigt lågt. Visserligen drack vi lite vin och spelade kort i fredags. Men Sanna kom på det att fredag är inte helg, det är en arbetsdag. Så en vit helg var det ja.

I måndags gjorde jag slingor. Så nu ser mitt hår inte lika kallt ut. Den är typ lite kopparrött och så. Det var ju en blond färg men det fatta ju vem som helst att det inte skulle bli blont. Fast några slingor är det. Jävla konstig blandning. Märkte att mitt hår inte är redo för blont ännu i alla fall. För hälften av slingorna försvann ner i avloppet. Haha ^^,

I tisdags började jag jobba kl 5 på morgonen och slutade jobba halv 10 på kvällen. Kunde inte sova på natten heller så sov bara max 1,5 timme innan jobbet. Ingen lyckad blandning, haha ^^ men det var rätt gött med ett sådant lång pass.

 

Imorgon ska jag köa till Kissbiljetterna som släpps på fredag morgon! Wohoooooooooo! Yeah! Har inte bestämt mej ifall jag ska gå i Sthlm eller i Malmö. Hade varit roligt med Malmö för har aldrig varit på konsert där. Man får ju passa på. Men saken är den att jag kanske får gå själv då. Men det kan ju vara svin kul det med. Är bara inte så taggad att sitta i Malmö en hel natt själv och vänta på tåget. Det är därför jag tvekar. Aja vi märker hur det blir med den saken. Ska i alla fall kirra 5 biljetter imorgon. Ska jag sitta så kan jag lika bra sitta där till alla. Bea är ju så snäll att hon sitter med mej, det tackar jag för (:

 

Efter att jag har kirrat biljetten så drar jag iväg till Ullared på dirr och går loss där inne. Sen när vi kommer hem så vill Carro att jag joinar Göteborg och festar där tills 5 på morgonen, men vi får helt enkelt se med den saken. Efter en sömnlös natt + spring på Ullared = en väldigt trött Vivsan. Men hinner jag sova någon timme så är jag fan på. Gött att lämna Borås.

Jag ska försöka vara uppe hela natten så jag kan sova hela dagen och typ gå upp där vid 6, men de går nog inte så bra, jag är aaaaaaaas trött nu.

 

Om jag är uppe så bloggar jag väll mer, måste ju hålla mej vaken och jag har mycket på hjärtat som inte borde yttras här. Men då blir min ursäkt övertrötthet och mensvärk. asg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0