rötet

Jag känner mej röten, jag är typ förvirrad.

Jag vet inte vad jag vill göra med allt längre. Jag brukar alltid ha en baktanke när jag gör saker, eller ett ”mål”. Även om det så är en liten baktanke/mål eller ett stort så finns det alltid där. Men nu för tiden gör jag bara massor av saker utan något.

Förut kunde jag knyta ihop alla småsaker och få som jag ville. Nu vet jag inte ens vad jag vill.

Jag brukar alltid veta vad jag vill göra av mej själv.

 

Nu vet jag inte ens vad det är som fattas i min tillvaro (förutom Pörsy då, men det tar vi sen). Något är det, eller? Är det bara jag som inbillar mej kanske..

Jag gillar inte detta. För om jag inte vet vad jag vill så brukar jag ana vad jag vill. Men nu känns det bara som att varje dag är den samma.

Vad fan har hänt med allt det roliga?

 

Å så pricken över i är att det känns som att något annat saknas varje dag, vad man ännu gör.  så kan man inte låta bli att tänka ”gud så hon hade garvat åt det här” och sådant. Men det vet jag vad det är som saknas. En idiot som är cirka 259 mil bort om man räknar fågelvägen. Du är röten Pörsy! Vi saknar dej. Men vi syns förr eller senare din jävel, big love.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaah fittianne jag saknar dig med massor :) Men vi ses snart .. tror jag :P

2009-11-09 @ 11:46:09
Postat av: Felicia olsson

Känner detsamma , allt är detsamma dag ut och dag in , vart fan kommer höjdpunkten i livet då?

Alla helt galna saker som man alldrig trdde man skulle få uppleva, när man ärsådär himmla lycklig och känner att allt är perfekt, vartfan tog det vägen?

Fråga inte mig för jag vet inte iallafall ..

2009-11-09 @ 20:24:12
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0