sign up for drum lessons

Hey peoples

Vet ni vad jag har gjort nu?

Jag har anmält mig till trumlektioner! Så jävla najs! Hoppas att jag kommer in bara. Det är ju något jag har velat göra i hur många år som helst. Men gitarren har alltid kommit före. Men va fan, jag kan ju göra båda. Jag mår bra av att ha många bollar i luften. Så nu har jag plugg, träning, gitarren, kanske trummor och så jobb på det. Blir riktigt najs. Kommer jag inte in på det på kulturskolan så får jag väll söka till medborgarskolan. Prisskillnaden är ju så jävla stor bara. 800kr för en termin (1 gång i veckan) på kulturskolan och för 10 gånger á 25 minuter på medborgarskolan kostar det 1395. det är lixom bara 2,5 månad för det. Ne ja tar helst kulturskolan. Jag är så exalterad!

Det känns som att jag börjar få rätsida på livet.

 

Här är föresten linnet som jag köpte på Ullared

 

 

Och så har jag blivit helt beroende av läppstift, har ett alldeles underbart rosa på bilden där. Läppglans har aldrig varit min sak, men läppstift va. Mums. Skulle kunna ha huuuur många som helst i massor av fina nyanser.

 

/ Vivsan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0