svart

Hey

Vit helg var det va? Pff det blev inget av det.

 

Igår på dagen flyttade jag och mamma upp alla mina grejer till ett förråd så att vi slipper ha dom här. Det var fan jobbigt för det var så jävla mycket skit. Hur fan kan jag ha så jävla mycket? Jag är en hamster! Det enda som jag har kvar här av mina saker är nästan alla mina böcker. Ni vill inte veta hur många lådor det är, haha ^^ här nere har jag 7 bananlådor med böcker och så är till och med en överfylld så att det ligger böcker över kanten. Sen har jag några i en hylla också. Uppe i förrådet har jag 1 eller 2 bananlådor och så en låda som är lite mindre. Herregud säger jag bara. Jag säger ju att jag är en bokmal! Haha ^^,

 

När vi var klara med att flytta upp grejerna så han jag i princip bara äta och göra i ordning mej sen bar det av till jobbet. Jobbade på kbergs fritidsgård mellan halv 7 och halv 12. trodde att jag skulle få mej en vit helg men så blev det inte. Jag och Bea bestämde oss för att dricka lite vin och cider och så dra ner på krogen.

Så det blev fan ingen helvit helg här inte, nepp nepp nepp.

 

Efter krogen drog vi hem till mig och hämtade min dator och lite käk sen drog vi oss upp till Bea, men det blev inte så lyckat för jag däckade vid halv 5 typ. Sov som en gris tills typ 12. as gött och behövligt.

 

Nu ligger jag här i min egen underbara säng och ska nog lägga mej i ett varmt bad, jag fryser som fan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0