sysselsättning

Hey

Har jobbat på Götas fritidsgård idag. Lite besökare men den var ändå en trevlig dag, vi målade lite gips och så.

Gud vad jag saknar att vara kreativ, det var längesen jag målade, pysslade eller gjorde något sådant. Men det är inte så lätt när alla mina målarsaker och sådant skit är nerpackade och uppflyttade i förrådet. Jag som är så sugen på att börja måla nästa tatuering som jag förhoppningsvis gör denna månaden. Hoppas jag i alla fall!

Funderar också på att börja ta lite kurser. Är sugen på bland annat lite dans, typ bugg, salsa, foxtrot osv. sen skulle jag kunna tänka mej att ta sånglektioner, yogakurser, trumlektioner och kanske plocka upp gitarrlektionerna igen. Fast på en högre nivå. Det är faktiskt roligare att gå och spela hos någon istället för att bara sitta hemma. Jag skulle vilja ta en kurs i att läsa noter också. För jag är ju urkass på det teoretiska när det gäller gitarrspelandet.

Åå jag är as sugen på trumlektioner. Men vart fan tar man det när man är gammal? Haha hela nitton år! ;D

 

Har jag föresten berättat att jag kom in på mina två kurser!? Musikvetenskap och rockens historia och mytologier here i come! Wohoooo! ;D så jävla najs, det kommer bli as grymt!

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag hade inte tänkt göra det själv :P Tänkte be någon om hjälp :P

2009-11-18 @ 14:28:57
URL: http://killmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0