Ullared

Är äntligen hemma!

Igår skulle jag ju köa men när vi köade så fick vi reda på efter 2 timmar att biljetterna inte släpps i Borås! Så det var bara att pallra sej hem med våran kampingutrustning, Haha ;D så istället för att köa så drog vi hem till Carro och sov där med.

Imorses drog jag Carro och Louise till Ullared, har aldrig handlat för så här mycket.

Men fick paket till nästan alla i alla fall. Mamma, Mackan, Sanna, Pörsy Awa, Lady, Sigge, Gurkan och Mias Bäbis. Så det är några kvar, men hittade inte till dom. Plus att mamma ska få mer. Men det får jag nog ta här hemma då.

 

Jag älskar att slå in paket!

Det är sååå mycket roligare att ge än att få.

 

 

 

Förövrigt så köpte jag lite små skit bara:

 

 

 

 

As tufft skohorn, trosor, strumpbyxor, leopard ”morgonrock”, scrapbook material, pärm till mina ”scrapbook blad”, hårnålar, chilinötter, strumpbyxor, underbara ansiktsmasker, as söt hårskena, 2 röda läppstift och 1 rosa, röd läppenna, läder armband, lösnaglar, rött nagellack, nagelförstärkare, min favorit ögonskuggeglitter, hårklämma, filar, pincett, kalender och nudlar (!)

+ ett linne som jag glömde hos Carro.

 

Det kanske är lite wierd att köpa nudlar på Gekås men dom där nudlarna försvann från affären för typ ett halvår sen, fatta att jag blev överlycklig när jag hittade dom där! Mina älskade favorit nudlar! Muuuuums. Ångrar att jag inte köpte mer.

 

Och det bästa är ju att jag har haft sååå jääävla kul idag! Fy fan asså! Bara massor av as garv, cp ryck, musik och ännu mer as garv! Love u girls, det känner precis som dom gamla goda tiderna!

 


Kommentarer
Postat av: mia

Men hjärtat! :)

Vad du är gullig som köper julklapp åt bebben. Det hade du verkligen inte behövt göra. Bebben kommer bli överlycklig om du spelar lite gura för den eller varför inte drums... Ha,ha det här blir en rockbaby - helt klart.

Kram och Kickar från bebben.

2009-11-30 @ 12:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0