underbart

Gårdagen var så jävla bra och det får jag sota för idag kan jag ju lova.

Vattenblåsor, sår, märken, spykänsla och huvudvärk 24/7. fyfan

Det enda som var minus var att jag var för full. Vi körde ölspelet och vem fick inte alla kort? Självklart var det lilla Vivsan.. så ja, det gick lite utför. Tappade bland annat bort min bricka till garderoben 3 gånger. Haha jag är så klumpig. Var faktiskt mer eller mindre själv nästan hela kvällen. Sandra och Anders drog nog redan vid 12. men jag hittade andra att vara med. Träffa massor av nytt folk igår och massor av gamla vänner. Så jävla najs. Träffa folk som jag inte har träffa på flera år.

 

Kvällen började uppe hos Anders syrra. Då vare bara jag, Anders och Sandra där så vi bestämde oss för att dra upp till Sandra där Jocke, Victor, Adde och Hatten var. Det blev väll lite kortspel, dricka och så innan vi drog ner till Puls. Anders och Hatten shotade tequila i shotglas som var lite stora som ett litet glas. Fy fan vilka shotar alltså, jag hade ju spytt. Men som vanligt kom det inte en min från Anders. Han är tequila mannen.

 

Precis när jag har bestämt mej för att sluta festa för att det är så tråkigt så blir det roligt. Så är det jämt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0