alkoholtorka

Hey

Orkade inte blogga igår. Började ju jobba halv fem i förrgår och slutade kl 12 igår. Så jag var rätt slut. Även om jag sov lite på jobbet. Men man sov ju inte bra med 21 fnittrande tjejer runt omkring. Haha : ) dom sista tjejerna somnade vid halv 5 på morgonen. Sen var det bara att pallra sej upp där vid lite innan 8. men det var roligt i alla fall : )

 

Vet ni vad jag undrar över?

När man träffar någon eller pratar med någon så brukar man fråga ”vad gör du?” eller ”hur mår du?” men egentligen vill man inte veta svaret. Man frågar för att vara artig. Men är det egentligen inte bara oartigt att fråga när man inte bryr sej? För det är ju bara en shargong (hur fan stavas det ordet? Det gick ju inte ens att googla, haha) man kör. Jag kanske har fel, det kanske bara är jag men va fan bryr jag mej om någon som jag knappt träffar om hur den mår? Skiter faktiskt fullständigt i vilket så länge den inte är döende. Life is a bitch, get over it lixom. Finns det någon som mår bra till 110%? Någon som har ett ”perfekt” liv? Ne faktiskt inte.

Jag är trött på alla dessa jävla onödiga ordbyten. Varför inte prata om något intressant istället? Eller något som vi bryr oss om?

 

Det kan vara jag som har blivit väldigt osocial, för det har jag faktiskt. Eller så är det bara så enkelt att jag faktiskt inte orkar bry mej om alla jävla idioter i Borås. Känns mycket bättre att lägga energi på folk som jag faktiskt bryr mej om, sådana som jag faktiskt kan fråga ”hur mår du” och vilja veta svaret.

Fast innerst inne är det nog för att jag har blivit så jävla osocial.

 

 

Ne nu ska jag fortsätta att klättra på väggarna för att det är fredag och jag inte super mej stenis. Har inte tid med det idag. Håller på med en liten hemlis som jag inte kan tala om förens imorgon. ;D

 

Tjing på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0