as kalas

Hallå eller.

Det var en väldigt hektisk dag igår. Var för mycket för att jag skulle hinna skriva hej ens. Bland annat blev jag as arg här hemma och stack och skulle inte komma tillbaka, så jag tog kvällens alkohol och kläder bara. Men det var tufft så jag var endast hemlös i typ 6 timmar. Haha det var för jobbigt ;D

 

På kvällen blev det fest och alla var stenfulla. Sanna har köpt ”ölspelet”. Där skulle man typ häva i sej 2-3 bärs och sånt, ett kort jag fick stog det att jag skulle klunka 5 bärs utan att andas. Det gick inte kan jag lova! Mycket roligt att se alla as kalas innan mej.

Kvällen på krogen var också rätt så bra. Dansade och hoppade omkring. Nu snackar vi verkligen hoppade. Men roligt hade jag, tiden gick för snabbt bara.

Efteråt missade jag bara bussarna så sen när jag skulle ta min buss så fick jag syn på att det var nian. Då blev jag typ tjurig på mej själv så jag gick i regnet istället. Haha fattar inte ens varför jag blev arg, men jag blir det ibland på mej. Haha ;D

 

Mådde jätte bra idag när jag vaknade så jag och Sarah tog vovsingarna på en promenix till My One i knalleland. Köpte en hundväska till lilla Ava (tror jag det stavas, uttalas i alla fall Ejva typ). Provade selar till Lady också. Funderar på att byta till det. Men vi får se, hon använder sin väska så mycket så det kanske är onödigt.

 

Nu ska jag laga mat ;D är minst sagt vrålhungrig.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sv.wikipedia.org/wiki/Vit_vecka :D

2009-10-12 @ 00:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0