bara probs.

Hallu

Vaknade klockan 10 (efter några timmars snosande) av att mamma ringde och sa att vi hade ett ärende i Jönköping och att hon skulle hämta mej om en timme. Så det var bara att pallra sej upp och fixa sej och sen pallra sej i väg. När vi var klara med ärendet så drog vi förbi Ikea och jag fick med mej lite hem. 8 små och fina glasskålar, 6 konjak glas, 8 vin glas och handdukar. Som åker ner i mina flytta hemifrån lådor. Nu saknas det i stor sätt bara martini glas, kanske champanj (skit samma jag kan fan inte stava till det) också. Är inte säker på det. Så om någon är vänlig så behöver jag 8 glas. Ifall man slår sönder ett så är det fortfarande okej att ha 6. men har man bara 6 och slår sönder ett så funkar det inte.

På vägen hem så åkte vi förbi Lager 157 också. Dom hade massor av jeans för mellan 100 – 600. självklart hittade jag inte ett enda par som satt bra. Jag har verkligen ingen jeanskropp. När dom sitter bra över röven och neråt så är dom för små i midjan. Sitter dom bra i midjan så sitter dom okej över röven men precis under röven är dom hängiga. Och så massor av andra problem. Kan jag få tillbaka min röv tack?

Varför tror ni att jag typ aldrig använder jeans? Jag har massor av jeans. Men sen jag tappade bort min röv så sitter inga bra. Så det är så jävla kiligt. Inte ens Miss Sixty sitter bra på mej längre. Och det gjorde dom jämt förut. Morr jag hatar det.

När vi ändå var i Gällstad så tänkte vi kolla efter affären på hemvägen där jag såg mina älskade Cowboy Boots. Vi hittade den! Den hade flyttat och det visade sej att det var Scorett. Men vi åkte till det nya stället men hittade inte en enda boot. JAG VILL HA ETT PAR COWBOY BOOTS! Jag vill ha cowboy bootsen från Scorett! Morr!

Varför ska det vara så svårt för mej att hitta ett par jävla boots? Jag blir galen på det.

Men eftersom Mackan åker hem till Sthlm i helgen så har han fått i uppdrag att kolla på Gamla Brogatan där uppe efter ett par. Sen får han mmsa hem bilder. Jag skiter i vilken, jag SKA ha ett par boots snart!

 


Kommentarer
Postat av: linda

ska du ha ett par boots ska du ju ha tiktiga:P de hittar du på westerngaraget i rångedala, på high chaparral eller hos håkan ask i skephult (hos håkan finns mest och snyggast)

2009-10-19 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0