goodbye my lover

Hey

Jag har verkligen tappat det här med att blogga, förut skrev jag om minsta lilla sak. Men jag kan inte det längre känns det som. Inte för att jag bryr mej så mycket om vad andra tycker men man får fan bara skit. Till och med av dom man känner. Inte bara av fjantar som inte har något liv. Känner bara att jag inte orkar med det just nu, kanske senare när jag fått lite mer ordning på mitt liv, för tillfället har jag noll koll typ.

Alltid när jag känner så här så brukar jag i o för sej blogga igen. Men vi får se. Är rätt trött på att alla ska veta allt om mej, snokerier. känner jag mej själv rätt så kör jag bara en brb nu.

 

A rose can only grow when its raining

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0