myspys

Ni kanske fattar att rubriken i förra inlägget ska vara ”tillräckligt”. Som sagt så var jag ganska borta.

 

Fick i alla fall med mej Emma till stan förut idag för jeans och skoprovning. Vet inte hur många jeans jag provade, ärligt talat. Massor var det i alla fall. Men självklart hittade jag inte ett enda par som jag tyckte satt perfekt. Jag är ju så kräsen också. Det måste jag vara. Har gjort tillräckligt många tabbar med jeans.

På skofronten var det rötet också. Men ska till Knalle imorgon och fortsätta att leta.

 

Efter stan åkte jag upp till Norrmalm för en mys dag/kväll med film, tv, Nintendo ( det gamla silvriga, tror det va typ det första), lite farmville och så fick jag tacos lagat till mig.

Mycket mysigt vill jag lova. Vitlökssåsen till tacosen var ju toppen på moset alltså, sååå jäävla goood. Men antar att det är så när någon annan lagar maten. Jag vet inte, för i vanliga fall är det alltid jag som gör det.. Hehe

När jag skulle hem så missar jag självklart bussen. Så fick pallra mej ner till stan snabbt som fan för att hinna med bussen från busstorget, regna gjorde det också. Inte så roligt direkt.

Var i alla fall hemma där strax i 10.

 

Är astrött men ska farma lite sen troligtvis sätta på en film.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0