off to worky

Hallu eller

Har varit i knalle och inhandlat lite för halloween. Har fortfarande inte bestämt mej för vad jag ska vara men har 2 alternativ. Jag har allt till ett av alternativen och bestämmer jag mej för det andra så behöver jag bara köpa en grej till. Men vi får se.

Nu ska jag äta och duscha för sen börjar jag jobba halv 5 och slutar inte förens imorgon förens typ 12. det är jävligt gött alltså. Många timmar och det behövs. Det blir ju julklappspengar det jag jobbar nu. Om det nu blir några julklappar i år. Haha ^^ men nu har jag inte tid att sitta här.

Tjing på er

 

Majs: Jag sålde mej :D haha ne men jag jobbade ju ett tag i augusti tror jag det var?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0