på endast 2 jävla drag

Hey

Promenixen i morses gick sakta mej säkert. Var as dryg. Men vad gör man inte?

Efter promenixen så bestämde vi oss för att dra upp till Sarah och spela schack. Jag brukar ju utklassa henne totalt. Av alla gånger som vi har spelat så har jag spöat skiten ur henne. Förutom en gång då vi båda slutade med varsin kung, så vi tycker att den gången var oavgjord. Men idag var det fan något fel på min hjärna, förutom bakfullheten. Hon spöade mej dom två första gångerna. Jag vann sista. Det var kortslutning där uppe alltså. Jag brukar ju inte tänka utan jag går mest på känsla och lite planering. Brukar också små psyka den jag spelar mot. Men idag tänkte jag som fan, så antar att det var felet. Ett av dom partierna tog oss ty 1h 40 min, det är inte normalt.

Jag fick för mej att jag skulle ta ett parti mot Sarahs pappa också. Saken är ju bara den att han är ett schack geni. Så han utklassa mej totalt! Jag har aldrig fått sådan jävla stryk asså! två jävla drag var jag schack matt! Det var inte roligt. Waoo waoo waaaa! ^^,

 

När vi hade spelat klart så fick jag skjuts hem och käkade och så. Men var inte hemma långvarit utan drog ner till stan med Pörsy och Emma för lite fika på viskan. Kom hem för ett litet tag sen och ska käka något och sen gå igenom alla mina 226 inlägg på blogglovin. Har inte kollat dom sen förra fredagen. Det känns som att det är dags nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0