pengarna flyger iväg

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om gårkvällen. Den var konstig men ändå bra.

Allt började dåligt, jag, Emma, Totte, Henkke och Kurr Kurr var bjudna på fest hemma hos Tony. Men då var jag tydligen för dryg så vi fick inte komma utan dom flyttade festen till någon annan. Men hallå! Han ville att vi skulle vara där vid 7. Emma och Totte hämtade mej och killarna halv 7. då skulle vi göra i ordning oss och äta innan vi drog. Men eftersom vi stressade som fan så var vi klara halv 8. men då ringer puckot typ 5 min innan jag är klar och säger att vi är för dryga. Va fan en halv timme? Morr!

Så vi blir lite ställda och undrar vad fan vi ska dra då? Bestämmer oss nästan för att stanna hos Totte, han har ju ändå GH och så. Men då ringer Tottes kusin och säger att vi är välkomna på en fest ute i Viared. Så vi tänker att va fan okej då. Men vette fan var vi hamnade, någon 20årsfest i alla fall. Riktigt rötet ända tills vi fick i gång skiten. Linus strippade till och med på bordet. Hahhahahaha ^^, vilken jävla syn. Dom hade dräggat så mycket där ute innan vi kom så det var katastrof! Öl överallt, högt och lågt. Men det var jävligt roligt och kolla när dom dräggade. Det var under min värdighet igår i alla fall.

Sen blev det Tonic, vad annars? Det var väll rätt gay där men ändå helt okej. Mhm.. som sagt vette fan hur gårkvällen var. Både och typ.

Hade så jävla ont i fötterna bara. Jag hade horskorna på mej och när jag lämnade in dom sist så ville han inte klacka om dom där framme förens jag hade slitit ut dom totalt. Men saken var ju den att jag gjorde det igår så hela trampdynan sved tillslut. Men tänk er själva att dansa hela kvällen i ett par skor där hela tyngden är på en ovan kant bara, själva sulan var ju helt inbucklad så ingen tyngd kom ju på den. Kände inget inne på Tonic men väl ett steg utanför Tonics rosa bubbla började helvete. Skorna åkte fan av tillslut. Jag pallade fan inte. Min älskade horskor brukar ju vara det skönaste.. men men..

 

Nu ska jag spela lite gura och må dåligt av att jag har spenderat 13 tusen på inte ens en månad.. ge mej ett jobb va! Jag har sån jävla ångest..

 


Kommentarer
Postat av: majsis

vafan har du fått tretton tusen ifråN?

2009-10-27 @ 11:58:53
URL: http://marejnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0