plugg

Kan inte sluta tänka på att jag verkligen vill läsa dom där två kurserna! Gaaah dom cirkulerar i huvudet! Absolut Rockens Historia och mytologier. Jag skulle kunna tänka mej att doktorera mig i det asså! Även om det innebär 5-6 års studier. Även om jag måste skriva stooora avhandlingar osv.

Det finns så många kurser jag skulle kunna tänka mej att läsa nu när jag tänker efter. Typ grekisk mytologi (tror det heter så, ni vet typ gudar och sådant).

Jag är rätt jävla inne på Musikterapi också. Fan att jag inte har kommit på detta förut. Har totalt förträngt musikterapi och allt som hör till. Men skulle fan kunna tänka mej att syssla med det i framtiden.

 

Åååå hoppas att jag kommer in på skiten nu då. Skulle kunna tänka mej att flytta till uppsala och plugga den kursen på universitetet där.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0