Plugga rockens historia!

Nu har jag varit duktig. Har anmält mej till 2 kurser att plugga på distans (jag vet att jag var för sen att anmäla mej men vissa var fortfarande ”sökbara”) dom jag sökte var:

 

  • Rockens historia och mytologier A
  • Musikvetenskap A, baskurs A

 

Fan va coolt att få läsa dom, hoppas verkligen att jag ”kommer in” eller vad man nu ska säga :P hade varit stencoolt att få läsa Rockens historia. Om jag kommer in så ska jag fan plugga as hårt. Det är ju ändå ett av mina stora intressen, rock lixom.

Musikvetenskap tog jag väll mest, det kommer bli intressant med den kursen men den är ju inte lika viktig som rockens historia. Tycker att det var 2 balla kurser va ;D haha ^^ kruxet är ju att det är på Uppsala universitet som kurserna är. Men fattade jag rätt så var det inte träffar eller så utan bara 100% distans. Annars får jag bara lösa det.

 

Jag hade velat plugga musikterapi också, men hittade inte den kursen. Det var jävligt synd faktiskt för det har jag varit jävligt intresserad av sen jag läste om det första gången. Funderade till och med att bygga mitt projektarbete på det. Men så blev det ju inte utan spelade in skivan istället.

 

Nu får vi hålla tummarna för att jag kommer in. Vill verkligen läsa rockens historia!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0