shopping

Hey

Idag har jag varit i knalleland och letat skor, såg inga fina jeans men tittade inte så noga heller. Är trött på det, funderar på att köpa mej ett par jeansleggins och så är det bra med det.  Kom där i mot hem med ett par jättefina stövlar : ) – me like. Kom även hem med en jättefin klänning som jag ska ha fredag eller lördag och så två nagellack, ett svart och ett rosa. Ska ta kort på allt nytt som jag har lovat så fort jag orkar.

Provade klänningen i två storlekar och klänningen blir ju längre när storleken är större, Men det var nog första gången som jag tyckte att den som var längre var finare än den korta. Ni känner ju mej – ju kortare desto bättre i vanliga fall. Eftersom urringningen var finare på den korta så blev det den korta ändå. Nu måste jag bara ha ett par pumps till. Ska kolla det imorgon om jag hinner. Ska i alla fall till knalleland och köpa ett par lådor till mina skor. Men vi får se. Kanske tar lådorna någon annan dag.

Nu ska jag fortsätta laga mat, jag är vrååål hungrig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0