sömnlös

Kan inte sova inatt heller. Blir snart galen.

Var as trött förut så jag somnade, började snacka om farmville i sömnen (ja jag har också torskat på det.. suck. Men jag hatar det fortfarande) och vaknade efter typ en timme. Hade en jävligt sjuk dröm. Den handlade om typ att jag och Pörsy var med i spelet på riktigt osv. svårt att förklara. Men jävligt konstig var den.

Börjar bli hungrig också, får väll göra mej en macka, Men orkar inte. Fast ingen är ju vaken och joinar Statoil så det får väll bli så :P

 

Vet inte riktigt vad jag ska göra av mitt liv för tillfället. Kanske lösa sudoku,  läsa någon av alla mina nya böcker eller något. Har handlat rätt mycket på sista tiden. Borde ta och visa er imorgon om jag orkar.

 

Men nu orkar jag i alla fall inte skriva mer.

Är det inte för kallt så fort det börjar ljusna så ska jag ut och springa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0