time after time

Hallå eller

Sitter här och spelar lite gitarr. Håller på med Time after Time igen. Har inte spelat den på så jävla länge så jag har glömt bort det mesta. Mitt jävla minne va. Skulle vilja spela in den tror jag. både gitarr och sång då. Tycker att den versionen som jag håller på med är så jävla fin. A lyssna själva. Den är typ så här:

 

Eva Cassidys versioner är alltid bäst. Men nu får jag väll fortsätta ;D

 

 

Linda; jo jag vet vem du är :P Men vart fan ligger skepshult? Haha :P

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kör du varbergsvägen typ 2-3 mil så är de skyltat. du får bättre vägbeskrivning när du ringer. 032073070, 0706942455 inte så svårt å hitta:P

2009-10-22 @ 14:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0