upptagen

Hey

Var lite upptagen igår även om jag inte gjorde något speciellt.

Var först på bum med Pörsy, uppe på gården och käkade och spelade lite fotbollsspel, hemma en snabbis och sen träffade jag Sarah. Vi gick en promenix som vanligt och sen drog vi hem till henne och spelade lite schack. Jag vann! Wohoo ;D när jag kom hem så kollade jag och Mackan film, Pans labyrint. Tycker fortfarande att den är lika bra.

 

Nu ska jag träffa Sarah, promenera och Schack, hon kräver revansch! Haha ;D

Sen ska jag hem en snabbis, äta och sen dra och sjunga med Mia. Efter det så blir det fäst uppe hos Malin. Roligt med lite annorlunda folk för en gångs skull. Annars brukar vi ju alltid vara samma, misstolka mej inte. Det älskar jag också.

 

Men nu blir jag sen.

Tjing på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0