Why does love always feel like a battlefield?

Hey Babes

Jag har varit lite dryg på att blogga alltså men jag har mina skäl sörrö

Vi kan väll ta en snabb uppdatering;

 

Torsdag

Vi skulle ner och ta en öl på Tonic där på kvällen. Hade varit as sugen på en fatöl i flera dagar. Men det blev ju inte bara en öl. En leder alltid till flera. Så Vivsan handlade upp varenda liten slant i plånboken och var lite sådär halvt på pickalurven.

 

Fredag

Då blev det utgång a la helvete kan jag ju tala om, hahahahah ;D

Var rätt jävla full på väg till krogen och där blev det fan inte bättre. Blev bjuden på så jävla mycket så att man verkligen kan tala om minnesluckor. När jag kom hem så däckade jag inne på toan med typ huvudet 1dm från kattlådan. F r ä c h t kan jag ju tala om. Haha så typiskt mej. Men jag låg där inne och vaknade på morgonen och pallra mej in till sängen. Mamma hade hört mej ligga och svära och typ säga ”jäääävla Emmah!” hela tiden. Jag ansåg att det var Emmahs fel att jag fick så många gratisdrinkar av boysen. Ne men det var ju det värsta som jag har varit med om – däcka typ i kattlådan. Hahaha ^^,

 

Lördag

Mådde piss hela jävla dagen. Var till och med mer bakfull än full på kvällen. Då är det fan illa asså. Det var i alla fall den rötnaste lördagen på länge. Vi va inne på krogen i typ 20 min innan vi drog hem. Så jävla illa. Blir bara arg när jag tänker på den kvällen så det blir osagt.

 

Söndag

Har varit as sjuk och haft hemligheter för sej.

 

 

Ligger här och är sjuk och har svårt att andas. Men det är bara att bita ihop för ja ska jobba imorgon mellan 3 och halv 10

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0