Why does love always feel like a battlefield

Sitter fortfarande här och spelar och småsjunger för mej själv : )

Det är inte lätt när man har tappat bort sin pärm med alla ackord och så vidare. Har till och med tappat bort alla pappas ackord, texter osv. noter kanske man säger. Aja skit samma. Hoppas att dom ligger någonstans i garderoben. Annars vet jag ju någon som är styckad!

 

Men jag brukar kolla in på en kille ibland för han lägger upp massor av videor och sånt på hur vissa låtar spelas. Tycker jag är skitbra då jag är så kass så att jag inte riktigt hör alla ackord i låtarna. Då kan man ju bara kolla på honom så ser man ju vilka ackord det är. Prima skinka japp japp! Men i alla fall, nu ska jag komma till saken. Hittade denna videon:

 

 

Jag tycker att det är bättre än originalet. Älskar texten

 

"Don't try to explain your mind
I know what's happening here
One minute, it's love
And, suddenly, it's like a battlefield"

"I never meant to start a war
You know, I never wanna hurt you
Don't even know what we're fighting for
Why does love always feel like a battlefield"

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0