worky

Hey sunshines

Idag har jag faktiskt jobbat mellan 3 – halv 10 på Götas fritidsgård.

Det gick väll sådär, hade förväntat mej att det skulle vara tjej gård men dom ändrade sej. Eller egentligen vadå sådär? Det gick faktiskt bra.

Har aldrig förstått vad tjommen har menat med att ”vi är för unga” för att jobba på gården. Men fattar faktiskt det nu. Jag är ju fortfarande ungdom om man nu säger så. Jag är jävligare än vissa som går på gården. Men det är ju helt okej att jobba då och då. Men hade nog inte velat ha det som heltidsjobb. Om en tio år eller så så kanske. Men absolut inte nu. Så mogen är jag faktiskt inte. Även om jag är så mogen så jag kan se det ur det perspektivet. Aja det är i alla fall helt okej nu. Jag har ändå inget jobb. Ska jobba på Onsdag också. Men i så fall på läger, så det blir mellan halv 5 på onsdagen till 11-12 på torsdagen. Riktigt najs att få lön när man sover, Haha ^^ det ska bli as kul :)

 

Nu ska jag snoka lite, haha ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0