Amy Lee - Sallys song

Idag har jag faktiskt fått mycket gjort hemma ^^ höll på mellan typ 10-3.

Har känt mej sjuk hela dagen men där vid 3 blev jag helt cp. Jag var svag i hela kroppen, från nacken och uppåt dunkade det som fan och jag var heeeelt borta. Jävla visdomstand! Jag hatar dom. Blir så jävla påverkad av dom.

Det är samma jävla tand jävel som höll på förra gången också. Kommer ni ihåg det? Det var då innan jag åkte upp till mina kusiner och 5kampen. Fast då försvann det ju bara helt plötsligt. Hoppas denna jävla skiten bara försvinner snart också. Det var nog dens fel igår också om man tänker efter.

Fick i alla fall gå och lägga mej där vid 3 och så har jag legat här med en film och lite så tills typ nu. Förutom när mamma tvingade med mej tills maxi förut. När jag var som mest groggy också. Haha ^^

Nu när jag mår lite bättre så funderar jag på att göra klart stora garderoben. Vet inte om jag hinner med så mycket imorgon, ska jobba en liten stund och gå har möte på arbetsförmedlingen också. Om jag nu går på det. Har massor att göra här hemma, vi får fan nycklarna på fredag! Får se om jag hinner.

 

Bjuder på lite annorlunda musik från en av världens vackraste tjejer (kvinnor, damer. Ja vad man nu säger). Amy Lee (Hartzler)

 


(Notera hur vacker hon är på näst sista bilden)


Try as I may, it doesn't last

And will we ever end up together?
No, I think not, it's never to become
For I am not the one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0