att sova som en stock

fan va duktig jag är idag asså. har gjort så mycket hemma och packat såå mycket.. eller inte!
jag råkade somna efter förra inlägget och vaknade efter 2,5 timmar när mamma kom hem, Lyckat Vivsan!
så jag sket i att göra något hemma och drog ut me Pörsy istället. drog förbi gården för att kolla om Mia var där men det var hon inte så vi satt oss på bussen upp till Sandra istället. spelade lite kort och så, jag ägde på det som jag gör på allt annat ;D haha^^ blev dock obama en gång.
Tog bussen hem till Pörs efter ett tag och sitter här nu och bränner lite film. måste ju ha något att göra på nätterna när man har tråkigt.

funderar på vad som händer i kväll? Är sugen på att göra någonting ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0