cepe klipp

Blev inte så mycket jobb idag, det kom inga barn.

Måste ha blivit rädda när dom hörde att det var jag som var den som skulle ta hand om dom. Haha ^^ Jag skulle i alla fall ha blivit lite skäry då.

Drog hem med Pörsy istället och fjantade oss ett tag. Blev hungrig så vi drog och hämtade räkan på gården och drog till maxi för att inhandla lite saker till varm choklad och färsk bröd. Jammie ^^

På maxi var det lite skumt. Fattar inte hur folk kan med och heja efter förra gången. Sist jag träffade den personen så fick jag fan väääärsta utskällningen på coop. Morr säger jag bara. Och sen mitt i allt gick hon ju. Utan hej då eller något. Å sen nu bara som ingenting ”heej”. Jag tänkte igga va. Men så väluppfostrad är jag så att jag var tvungen att säga hej då när hon hejade. Även om jag gjorde det lite ”tyket” eller vad man nu ska säga. Kan tänka mej att det blir värsta tjötet om det nu. Så är det ju i den familjen. Men det är nästan som att jag skyddar mej. Så att jag vet att jag aldrig går tillbaka när jag beter mej så här.

Det enda som jag faktiskt skäms över är dom två gångerna när jag träffade ”honom”. Jag hejade inte ens. Första gången fattade jag inte varför, jag kopplade inte även om jag kände igen hundens skall. Konstigt, då skämdes till och med jag va. Andra gången missade jag ”honom” då tutade han och det är ju inget ovanligt så jag reagerade inte. Men sen såg jag bilen när han svängde och då var det ju försent. Hoppas jag stöter på ”honom” så att jag kan förklara. För det är faktiskt den enda som jag gillat där borta.

 

Känner mej sjuk nu igen också. Så det var kanske bra att jag bara jobbade 1 timme istället för 2,45. hatar denna jäääävla visdomstand. Det blir att knarka tabletter asså. Dagens joggingtur va ju inte det bästa heller.

 

Ni får en liten mupp/sång video av mej och Pörs då;

 

Ingen bra bild va. Men skyll på Pörsy. Hon hade kameran

 

V - Hur stavas konkurans? Kon kurans

P - Ja men inget G i

V - Ja det vet jag väll

P - Men det skull inte förvåna mej ifall du hade stavat med ett g i för att det låter så. Typiskt dej att stava som det låter

 

Måste säga att det ligger något i de…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0